عرضه عمده لواشک و ترشک صادراتی در ایران

لواشک و ترشک صادراتی

لواشک و ترشک صادراتی از محصولات پر طرفداری هستند که علاوه بر فروش بالا در بازارهای داخلی، به دیگر کشورها نیز صادر می شوند. این دو محصول تنوع بسیار زیادی در طعم و بسته بندی دارند و با اکثر سلیقه ها و ذائقه های مشتریان سازگاری دارند. لواشک و ترشک را می توان به طور عمده از کارخانه تولید کننده تهیه نمود و از کیفیت و سلامت محصولات اطمینان حاصل کرد.

لواشک و ترشک صادراتی

انواع لواشک و ترشک صادراتی

لواشک و ترشک در انواع کیلویی و بسته بندی با طرح های بسیار متنوع و طعم های دلچسب به تولید می رسند. این دو محصول با توجه به تنوع بالایی که دارند بسیار مورد توجه افراد با ذائقه های متفاوت قرار گرفته اند.

لواشک و ترشک صادراتی

لواشک صادراتی و انواع آن

به طور کلی لواشک پس از تولید در کارخانه، یا به صورت ورقه ای و یا به صورت بسته بندی با روکش های بهداشتی متالایز یا سلفونی به بازار عرضه می گردد. لواشک های ورقه ای یا متری، دارای دو نوع پالپ دار و ساده می باشند. لواشک پالپ دار تهیه شده از مرغوب ترین میوه ها و حاوی تکه های میوه است که در 15 طعم بی نظیر زیر به تولید می رسند.

  1. لواشک سیب ترش
  2. لواشک آلبالو
  3. لواشک سیب
  4. لواشک انار
  5. لواشک کیوی
  6. لواشک پرتقال
  7. لواشک انبه
  8. لواشک شاه توت
  9. لواشک زغال اخته
  10. لواشک آلو
  11. لواشک زردآلو
  12. لواشک مخلوط زردآلو و انار
  13. لواشک گوجه سبز
  14. لواشک میوه های استوایی
  15. لواشک لیمو عمانی

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات به صورت ورقه های 2 کیلویی تولید می شوند.[/box]

لواشک و ترشک صادراتی

لواشک بدون پالپ نیز دارای 4 طعم کیوی، پرتقال، زردآلو و آلبالو در چهار رنگ اصلی سبز، نارنجی، زرد و قرمز تولید می شود که در تهیه انواع لواشک های طرح دار و بسته بندی از آن استفاده می شود.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش لواشک های ورقه ای پالپ دار و ساده در کارتن هایی با وزن 20 کیلو صورت می گیرد که هر کارتن شامل 10 ورقه لواشک از یک طعم می باشد.[/box]

لواشک و ترشک صادراتی

با وجود تنوع طعم و رنگ لواشک های ورقه ای، عده ای از افراد خرید لواشک های بسته بندی شده را به انواع لواشک کیلویی ترجیح می دهند. دلیل این انتخاب می تواند استفاده از لواشک های بسته بندی جهت پذیرایی و استفاده در مهمانی ها، بهداشتی تر بودن محصول به دلیل بسته بندی کارخانه ای و استفاده راحت از این محصولات باشد. از این رو لواشک های بسته بندی نیز در طرح های گوناگون به تولید و عرضه می رسند تا با سلیقه همه افراد همخوانی یابد.

لواشک و ترشک صادراتی

در ادامه لیستی از لواشک های بسته بندی را مشاهده می کنید.

  • لواشک پذیرایی دو سر پرس
  • لواشک پذیرایی دو سر پیچ
  • لواشک کبابی
  • لواشک ورقه ای بزرگ
  • لواشک ورقه ای متوسط
  • لواشک ورقه ای کوچک
  • لواشک لوله ای یک قلو
  • لواشک لوله ای چند قلو
  • لواشک طرح سیب
  • لواشک طرح انار
  • لواشک کیمی و…

در این قسمت با انواع لواشک ورقه ای و بسته بندی آشنا شدید. خرید تمام این محصولات به صورت مستقیم از کارخانه در حجم عمده امکان پذیر است.

لواشک و ترشک صادراتی

ترشک صادراتی و انواع آن

ترشک نیز همانند لواشک به صورت فله ای در ظروف مخصوص و به صورت بسته بندی در بسته های مناسب به تولید می رسد. ترشک از مرغوب ترین و بهترین میوه ها تهیه می شود و درون آن خود میوه و تکه های آن وجود دارند. طعم آن ها با توجه به میوه تهیه شده از آن، ترش، ملس و یا شیرین می باشد. از جمله طعم های این محصول می توان موارد زیر را نام برد.

انواع ترشک کیلویی

  1. ترشک انجیر
  2. ترشک انار گوشتی
  3. ترشک آلبالو
  4. ترشک زردآلو زرد
  5. ترشک زردآلو قرمز
  6. ترشک هلو
  7. ترشک آلو بخارا مشکی
  8. ترشک آلو زرد
  9. ترشک آلو قرمز
  10. ترشک هفت میوه
  11. ترشک بیست میوه
  12. ترشک گیلاس
  13. ترشک آلوچه جنگلی
  14. ترشک میکس آلوچه جنگلی و زرشک
  15. ترشک میکس آلوچه جنگلی و انار
  16. ترشک زغال اخته

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش ترشک کیلویی در پت هایی با وزن 13 کیلوگرم صورت می گیرد. این ظروف بسیار مناسب برای نگهداری انواع ترشک می باشند.[/box]

لواشک و ترشک صادراتی

ترشک های بسته بندی نیز در سه نوع زیر به بازار عرضه می شوند.

  • ترشک لیوانی در طعم آلوچه جنگلی
  • ترشک وکیوم یا استندی در طعم آلو سانتریزه، زردآلو، آلبالو، زغال اخته و آلوچه جنگلی
  • ترشک ظرفی یا کریستالی در طعم سانتریزه، زردآلو، آلبالو، زغال اخته و آلوچه جنگلی

وزن ترشک های بسته بندی بین 50 تا 100 گرم متفاوت است.

لواشک و ترشک صادراتی

عرضه عمده لواشک و ترشک صادراتی در ایران

محصولاتی که در این مطلب به آن ها اشاره شد، به صورت عمده در داخل و خارج از کشور عرضه می شوند. ایران یکی از اصلی ترین صادر کنندگان انواع لواشک و ترشک به سایر شهرها و کشورها می باشد. محصولاتی که در کارخانه های معتبر لواشک و ترشک در ایران به تولید می رسند دارای مجوز بهداشت، پروانه تولید، تاریخ انقضا و نشان سیب سلامت می باشند. از این رو مشتریان گرامی و عمده فروشان عزیز می توانند محصولات مورد نظر خود را با اطمینان کامل از هر جای دنیا به صورت مستقیم خریداری نمایند.