فروش لواشک لیاقت به صورت اینترنتی

فروش لواشک لیاقت

فروش لواشک لیاقت با قیمت مناسب و به صورت مستقیم از کارخانه توسط این مجموعه صورت می گیرد. فروش لواشک لیاقت به صورت اینترنتی یکی از راه هایی است که شما عزیزان می توانید به راحتی از نمونه و قیمت محصولات مطلع شوید و سپس برای خرید اقدام فرمایید. کارخانه لواشک و ترشک لیاقت، محصولات خود را به صورت فله و بسته بندی تولید می کند.

فروش لواشک لیاقت

کارخانه لواشک لیاقت کجا قرار دارد؟

لواشک یکی از محصولاتی است که به دلیل استفاده از پوره میوه در تولید آن به عنوان یک میان وعده یا دسر، مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجایی که عمده مصرف کنندگان این محصول، کودکان می باشند، کارخانه لیاقت سعی در تولید لواشک با کیفیت مناسب برای مصرف کنندگان خود دارد و تمامی محصولات خود را با مجوز بهداشت به تولید می رساند. این کارخانه در آذربایجان شرقی قرار دارد و به جز لواشک، انواع ترشک و آلوچه فرآوری شده را به بازار ارائه می کند.

فروش اینترنتی لواشک لیاقت

فروش لواشک لیاقت به صورت اینترنتی این امکان را به شما عزیزان می دهد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن از لیست قیمت و نوع محصولات اطلاع پیدا کنید. فروش لواشک لیاقت شامل محصولات زیر می شود:

  1. لواشک شیره دار ظرفی وکیوم
  2. لواشک یخمکی پرس شده
  3. لواشک چماقی دسته چوبی
  4. لواشک پستونکی سلفونی
  5. لواشک نی دار سلفونی
  6. لواشک بستنی چوبی
  7. لواشک دو قلو سلفونی
  8. لواشک موبایلی کوچک
  9. لواشک موبایلی بزرگ
  10. لواشک شلاقی کوچک
  11. لواشک شلاقی بزرگ

فروش لواشک لیاقت

فروش لواشک لیاقت در ایران

امکان فروش لواشک لیاقت برای عمده فروشان عزیز در سراسر ایران فراهم شده است، جهت دریافت لیست کامل محصولات و اطلاع از قیمت ها کافی است با کارشناسان ما در این زمینه در ارتباط باشید. محصولات لیاقت دارای مجوز بهداشت و تولید می باشند از این رو هیچ نگرانی برای توزیع آنها وجود ندارد. ارسال این محصولات به تمامی شهرهای ایران از جمله، خرم آباد، تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز، بوشهر، شمال و… صورت می گیرد.

فروش لواشک لیاقت

فروش ترشک و آلوچه لیاقت

از دیگر محصولاتی که در بازار ترشیجات با استقبال زیادی روبرو شده است، انواع ترشک و آلوچه فرآوری شده می باشد. کارخانه لواشک لیاقت با به کارگیری تکنولوژی، انواع ترشک و آلوچه را با بهترین خشکبار و میوه ها به تولید عمده رسانده است. انواع ترشک در ۵ طعم موجود می باشد و در صورت سفارش شما عزیزان، طعم های مورد نظر شما را نیز به تولید می رسانیم.

  • ترشک شیره دار زغال اخته
  • ترشک شیره دار آلبالو
  • ترشک شیره دار برگه زردآلو
  • ترشک شیره دار زردآلو دانه دار
  • آلوچه شیره دار و بدون شیره
  • آلوچه سسی
  • تافی ترش میوه ای
  • تافی ترش مایع

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع ترشک بسته بندی به صورت ظرفی، سطلی و وکیومی قابل عرضه می باشند.[/box]