اعطای نمایندگی لواشک کیلویی در شهرهای مختلف

اعطای نمایندگی لواشک

اعطای نمایندگی لواشک کیلویی در ۲ نوع از کیفیت در شهرهای مختلف صورت می گیرد. این لواشک ها در ۹ طعم مختلف و ۲ نوع از قیمت به تولید می رسد. اکثر شهرها از جمله : تهران، ایلام، رشت، سمنان، چهار محال بختیاری، کرمان، کرمانشاه، بوشهر… می توانند نمایندگی پخش و توزیع این محصولات را به صورت انحصاری دریافت نموده و بازار شهر خود را در دست بگیرند.

اعطای نمایندگی لواشک

انواع لواشک کیلویی

همان طور که نام این محصول مشخص می کند، این دسته از لواشک ترش ها به صورت کیلویی و فله به فروش می رسند و از شکل ظاهری آنها به صورت ورقه هایی از لواشک هستند که به صورت تک طعم و در مزه های شیرین، ترش، شور و ملس تولید می شوند. با توجه به اینکه مواد مختلفی در تهیه لواشک ذکر شده مورد استفاده قرار می گیرند، انواع متفاوتی دارند که در ادامه مختصرا توضیح می دهیم.

لواشک کیلویی نیمه صنعتی

این محصولات در ۷ طعم مختلف آناناس، کیوی، تمشک، زردآلو، هلو، زرشک و انار موجود هستند و نحوه تولید آنها به صورت سنتی می باشد و فقط مرحله خشک آنها در دستگاه های صنعتی صورت می گیرد. با کیفیت ترین لواشک های کیلویی از نظر طعم و مزه و تعدد طعم این محصولات می باشند و وزن هر ورق حدود ۲ تا ۲/۵ کیلوگرم می باشد.

اعطای نمایندگی لواشک

 لواشک کیلویی خانگی و محلی

این محصولات بیشتر در طعم های آلوچه ( مزه ترش ) آلو قرمز ( مزه ترش و ملس ) آلو زرد ( مزه ملس ) موجود هستند و کاملا به روش های سنتی و قدیمی تولید می شوند. مرحله خشک آنها به صورت طبیعی و زیر آفتاب می باشد. رعایت بهداشت در تولید و تهیه آنها انجام صورت گرفته است.
قیمت هر کیلو لواشک خانگی با توجه به میوه اولیه در تولید آنها متفاوت می باشد.

اعطای نمایندگی لواشک

 

لواشک کیلویی صنعتی

این محصولات در ۶ طعم کیوی ، پرتقال، انار، زرشک، زردآلو و آلبالو تولید می شوند، پایه این محصولات اکثرا پوره سیب است. وزن هر ورق ۱ تا ۵/۱ کیلوگرم می باشد و بسته بندی این محصولات در کارتن های ۲۰ کیلوگرمی می باشد.

اعطای نمایندگی لواشک

اعطای نمایندگی لواشک کیلویی

برای اعطای نمایندگی لواشک کیلویی در هر نوعی که مدنظر شماست، باید قراردادی منصفانه بین ۲ طرف بسته شود، اما ما به شما عزیزان این امکان را می دهیم که ابتدا ظرف چند ماه محصول مورد نظر را به صورت انحصاری خریداری کرده و بعد از بررسی بازار می توانید برای دریافت نمایندگی به صورت سالیانه یا مدت دار اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *