خرید و فروش لواشک هلو

 

لواشک میوه هلو یکی از انواع لواشک های میوه خوشمزه است که با عطر و طعم مناسبی خرید و فروش می شود و این لواشک از هلو و میوه های دیگر به صورت ترکیبی حاصل می شود.
هلو یکی از میوه های خوش طعم و خوش عطر است که برای تهیه و تولید لواشک از آن استفاده می شود و لواشک شیرین و خوشمزه حاصل از آن علاوه بر طعم مناسب دارای خواص زیادی نیز می باشد. هلو میوه ای است که عطر مناسبی دارد و تهیه انواع محصولات با ترکیب هلو امکان پذیر می باشد. برای گرفتن طعم شوری می توان هنگام تهیه لواشک هلو مقدار کمی نمک به آن اضافه کرد اما بسیاری افراد طعم شیرین لواشک هلو را ترجیح می دهند. لواشک هلو را می توان پس از پختن هلوی بدون هسته در میکسر ریخت و ترکیب کرد و ترکیب حاصل را روی سینی چرب شده ریخت و در آفتاب قرار داد تا خشک شود. میوه هایی نظیر زردآلو و هلو برای لواشک بسیار مناسب و خوش طعم می باشند.

خرید و فروش لواشک

خرید و فروش لواشک هم از بازارهای محلی و از بازار های سنتی قابل تهیه بوده و خرید و فروش لواشک هلو با قیمت مناسب عموما در بسته بندی های مناسب صنعتی نیز یافت می شود. می توان لواشک هلو را به صورت خالص با هلو تهیه کرد و می توان میوه های دیگری را به عنوان افزودنی برای طعم دهی بیشتر به هلو برای پخت اضافه کرد.
منبع: ترشی و مربا ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *