عرضه انواع لواشک متری به تمامی شهرهای ایران

عرضه انواع لواشک متری

عرضه انواع لواشک متری از کارخانه به تمامی شهرهای ایران امکان پذیر است. لواشک متری از جمله لواشک های بسیار پرطرفدار است که فروش ویژه ای در بازار های ایران دارد. این محصول که در فضای کاملا بهداشتی و مطمئن کارخانه به تولید می رسد دارای طعم های متنوعی از میوه های مختلف است. خرید مستقیم این محصولات توسط مشتریان ساکن در شهرهای مختلف ایران امکان پذیر می باشد.

عرضه انواع لواشک متری

معرفی انواع لواشک متری

لواشک های متری را شاید به دیگر نام های کیلویی، ورقه ای، سفره ای یا طاقه ای نیز بشناسید. این محصولات که از شیره غلیظ شده میوه های مختلف بدست می آیند به صورت ورقه هایی با ضخامت و ابعاد یکسان به تولید می رسند و دارای دو نوع ساده و پالپدار می باشند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک یکی از خوراکی های مناسب برای جایگزین کردن تنقلات مضر همچون چیپس و پفک است که علاوه بر طعم عالی که دارد، دارای خواص ویژه و درمانی برای بدن می باشد.[/box]

عرضه انواع لواشک متری

خواص و فواید موجود در لواشک بستگی به طعم و میوه آن دارد. در حال حاضر این محصول در انواع زیر به تولید می رسد.

  1. لواشک متری کیوی
  2. لواشک متری آناناس
  3. لواشک متری هلو
  4. لواشک متری انار
  5. لواشک متری لیموعمانی
  6. لواشک متری شاه توت
  7. لواشک متری زرشک
  8. لواشک متری زغال اخته
  9. لواشک متری پرتقال
  10. لواشک متری انبه
  11. لواشک متری زردآلو
  12. لواشک متری استوایی
  13. لواشک متری سیب و کیوی
  14. لواشک متری آلو

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع لواشک های متری به صورت ورقه های 2 کیلویی به فروش می رسند.[/box]

عرضه انواع لواشک متری

عرضه لواشک متری به سراسر کشور

این محصولات که دارای مجوزهای لازم بهداشتی می باشند را می توانید از هر شهری که در آن هستید خریداری کنید. فروش از کارخانه به صورت عمده و مستقیم است. خرید شما می تواند به صورت آنلاین، حضوری و یا تلفنی صورت بگیرد و محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم از تولید کننده دریافت نمایید.