پرفروش ترین انواع لواشک کیلویی و بسته بندی

پرفروش ترین انواع لواشک

پرفروش ترین انواع لواشک کیلویی و بسته بندی را می توان به طعم های ترش آن ها اختصاص داد. همانطور که می دانید اکثر ما لواشک را به طعم ترش و لذیذ آن می شناسیم و هنگامی که نام لواشک می‌آید اول از همه طعم ترش آن به یادمان می آید. اما این محصول هم به صورت ترش و هم به صورت ملس از میوه های مختلفی به تولید می‌رسد. با ما همراه باشید تا در ادامه با انواع لواشک و پرفروش‌ترین آنها آشنا شویم.

پرفروش ترین انواع لواشک

پرفروش ترین انواع لواشک کیلویی

لواشک های کیلویی که به دیگر نام‌ های ورقه ای، سفره ایی، فله ای و متری نیز در بازار شناخته می شوند انواع طعم های مختلفی دارند. بعضی از این طعم ها بسیار پر طرفدار و پرفروش بوده و توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده‌اند. موارد زیر انواع لواشک های کیلویی هستند که به صورت پالپ دار و بدون پالپ به تولید می رسند.

  1. زغال اخته
  2. انار
  3. کیوی
  4. زرشک
  5. آلبالو
  6. لیموعمانی
  7. آناناس
  8. انبه
  9. سیب ترش
  10. آلو
  11. پرتقال
  12. زردآلو
  13. آلوئه ورا
  14. هلو
  15. استوایی

از موارد نام برده شده طعم های زغال اخته، سیب‌ترش، آلوورا، انار، زرشک و لیمو از جمله ترش ترین طعم های انواع لواشک های کیلویی می باشند. اما از آنجا که ممکن است بعضی از مصرف‌کنندگان طعم های بسیار ترش را نپسندند طعم های دیگری همچون استوایی، زردالو، انبه و آناناس که دارای طعم های رو به ملس می باشند نیز به تولید می رسند.

پرفروش ترین انواع لواشک

پرفروش ترین انواع لواشک بسته بندی

لواشک های بسته بندی نسبت به انواع لواشک کیلویی دارای وزن کمتر و اندازه های کوچکتری هستند از جمله محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پذیرایی
  • ورقه ای کوچک و بزرگ
  • لوله ای
  • طرح سیب و انار
  • موبایلی
  • لیسکی
  • آبنباتی و…

علاوه بر موارد ذکر شده انواع متنوع دیگری از لواشک های بسته بندی وجود دارند که با توجه به سلیقه تولید کننده آن ها می توانند دارای بسته بندی های متفاوتی باشند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]از لیست فوق، لواشک پذیرایی از جمله پرفروش ترین انواع لواشک های بسته بندی است که کاربرد زیادی در مجالس و مهمانی ها دارد. لواشک های پذیرایی خود در دو نوع پذیرایی دو سر پرس و پذیرایی دوسرپیچ تولید می‌شوند.[/box]

پرفروش ترین انواع لواشک

خرید هر یک از محصولات نام برده شده در این مطلب می تواند به صورت مستقیم و عمده از کارخانه صورت بگیرد. خریداران از تمامی شهر های ایران می توانند محصولات مورد نیاز خود را از طریق تماس تلفنی و یا حضوری ثبت نمایند.