قیمت لواشک کیلویی در سال ۹۷

قیمت لواشک کیلویی

قیمت لواشک کیلویی در سال ۹۷ نسبت به سال های پیش، به ویژه در مرداد، شهریور و مهرماه ۹۷ با نوساناتی همراه بوده است. با توجه به اینکه این محصول یکی از نیازهای اصلی بازار ترشیجات به شمار می رود، ما بر این تلاش هستیم تا انواع لواشک کیلویی را در ۲ کیفیت تولید کنیم تا عمده فروشان به راحتی بتوانند بازار خود را حفظ نمایند.

قیمت لواشک کیلویی

بسته بندی انواع لواشک کیلویی

لواشک های کیلویی اصولا به صورت تک طعم و یا ترکیبی تولید می شوند، این محصولات به صورت ورقه هایی از لواشک هستند که ۲ طرف آنها را نایلکسی قرار می دهند تا از آلودگی محفوظ بمانند.
محصولات ذکر شده در کارتن های ۱۰ کیلوگرم و ۲۰ کیلوگرم بسته بندی می شوند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]تمامی محصولات دارای مجوز بهداشت و تولید می باشند، بدین صورت فروشندگان برای پخش و فروش آن دچار مشکل نمی شوند.[/box]

قیمت لواشک کیلویی

قیمت لواشک  کیلویی در سال جاری

لیست قیمت زیر با توجه به کیفیت و مواد اولیه مورد استفاده تنظیم شده است. ارسال این محصولات به همه شهرهای ایران از طریق باربری، پست، تیپاکس و سایر روش ها انجام می شود. در صورت سفارش در حجم بالا ارسال توسط کارخانه انجام می گیرد و تخفیف هایی نیز در نظر گرفته می شود.

قیمت لواشک کیلویی

انواع لواشک های کیلویی و کاربرد این محصول

انواع لواشک کیلویی در ۳ طعم ترش، شیرین و ملس تولید می شود.

  • طعم پرطرفدار و پر فروش طعم های ترش می باشند : زرشک، انار و کیوی
  • طعم های ملس : آلبالو، پرتقال و مخلوط میوه
  • طعم های شیرین : زردآلو و سیب

قیمت لواشک کیلویی

کاربرد لولشک های کیلویی

  1. این محصولات با توجه به اینکه در در کیفیت های مختلفی تولید شده اند، مورد استفاده زیادی توسط مشتریان دارند.
  2. عده ای از عمده فروشان با تهیه آنها به بسته بندی و تولید لواشک در شکل های مختل می پردازند. ( لواشک سیخی، رولی، طرح گل و کیک های لواشکی )
  3. عده ای از عمده فروشان با دریافت نمایندگی و خرید انحصاری، به پخش و توزیع انواع لواشک کیلویی در فروشگاه های شهرخود می پردازند.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع لواشک دنیز به دلیل متناسب بودن ضخامت و کیفیت ( خشک نبودن بیش از حد و شیره دار نبودن ) بسیار مناسب جهت این امر می باشند. [/box]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *