قیمت فروش لواشک رولی

قیمت فروش لواشک رولی

لواشک رولی در انواع طعم هایی که مشتری بخواهد وجود دارد و می توان انواع لواشک رولی ترش و شیرین را با قیمت مناسبی که به فروش می رسد تهیه کرد.

لواشک های رولی در بازار به صورت بسته بندی شده و فله ای برای فروش وجود دارد که در ادامه در مورد آن ها به شما توضیحاتی خواهیم داد.

قیمت فروش لواشک رولی

قیمت فروش لواشک رولی

اگر در بازار ترشی و لواشک گشتی بزنید متوجه می شوید که لواشک در انواع مختلفی وجود دارد که یکی از پر فروش ترین آن ها لواشک رولی می باشد. لواشک رولی بسته بندی شده که به همان صورت از کارخانه بیرون می آید و لواشک رولی که از لواشک های ورقه ای در کارگاه ها تولید می شود.

قیمت فروش لواشک رولی در بازار به کیفیت و ابعاد آن بستگی دارد. محصولات کارخانه ای به صورت دانه ای و محصولات فله ای به صورت کیلویی قیمت گذاری می شوند.

همان طور که می دانید تعداد محصول در هر بسته و یا هر کارتن بستگی به ابعاد هر رول لواشک دارد.

قیمت فروش لواشک رولی

طرز تهیه لواشک رولی

برای تولید لواشک رولی ابتدا باید ورقه لواشک را تولید و تهیه نمود. در کارخانه ابتدا لواشک در سینی های مخصوص که برای این کار در نظر گرفته شده اند تولید می شود و سپس از آن ها برای تهیه لواشک رولی استفاده می شود.

با توجه به ابعاد هر رول، برش زدن ورقه های لواشک به صورت اتوماتیک و یا دستی انجام می شود و سپس سلفون پیچ کردن و قرار دادن محصول در بسته و یا جعبه مرحله بعدی انجام کار می باشد.

افرادی که به دنبال کار در منزل و یا شغل دوم هستند نیز لواشک های فله که به صورت ورقه ای بزرگ هستند را می خرند و در کارگاه به صورت دستی برش داده و رول می کنند و آن محصولات را در مغازه ها و سوپر مارکت ها پخش می کنند.