فروش لواشک پذیرایی دو سر پیچ بسته بندی

فروش لواشک پذیرایی

فروش لواشک پذیرایی در ۲ نوع دو سر پیچ و دو سر پرس در بسته بندی های متنوع و با وزن های مختلف در این مجموعه انجام می پذیرد. لواشک پذیرایی از پرفروش ترین محصولات کارخانه ای می باشد که در طعم های مختلف، به بازار ترشیجات عرضه می گردد.

فروش لواشک پذیرایی

فروش عمده لواشک پذیرایی

لواشک پذیرایی یکی از انواع لواشک های پرطرفدار می باشد که حمل و نقل آن برای افراد بسیار راحت و آسان می باشد، از این رو می تواند همیشه در دسترس باشد. لواشک پذیرایی با کیفیت های متنوع به تولید می رسند تا پاسخگوی نیاز هر بازاری باشند.
کارخانه های مختلفی عرضه و تولید این محصول مشغول هستند که به شرح زیر می باشند :

  • لواشک پذیرایی شادروز
  • لواشک پذیرایی نرمین
  • لواشک پذیرایی شیخ بابا
  • لواشک پذیرایی صداقت

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]اصولا هر عدد لواشک پذیرایی وزنی حدود ۷ الی ۸ گرم دارد و می تواند از پایه پوره خرما یا میوه به تولید برسد.[/box]

فروش لواشک پذیرایی

فروش لواشک پذیرایی دو سر پیچ

لواشک پذیرایی دو سر پیچ محصولی است که از نظر ظاهری مانند شکلات می باشد که گاها عنوان تافی لواشکی نیز به خود می گیرد. لواشک پذیرایی دو سر پیچ با بسته بندی شفاف از استقبال بیشتری در بازار برخوردار است.
لواشک پذیرایی دو سر پیچ نرمین یکی از با کیفیت ترین محصولات را به بازار ارائه می کند که در ۹ طعم متنوع ( انار، زرشک، انبه، کیوی، زغال اخته، آلو، آلبالو، زردآلو، پرتقال ) موجود هستند.

انواع لواشک پذیرایی دو سرپیچ نرمین

  • بسته بندی کادوئی : ۵۰۰ گرم
  • بسته بندی کادوئی : ۱ کیلوگرم
  • بسته بندی کادوئی : ۱/۵۰۰ کیلوگرم

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک دو سر پیچ نرمین در ۹ طعم مختلف با بسته بندی شفاف، به طور کامل از پوره میوه تولید می شود.[/box]

فروش لواشک پذیرایی

فروش لواشک پذیرایی دو سر پرس

مزیت اصلی لواشک پذیرایی دو سر پرس این است که ماندگاری بیشتری دارد زیرا هوای موجود داخل بسته به طور کامل گرفته می شود. اصولا لواشک پذیرایی دو سر پرس با بسته بندی متالایز تولید می شود.
یکی از محصولات قدرتمند و پرفروش در زمینه لواشک دو سر پرس، لواشک پذیرایی شادروز می باشد که در دسته محصولات با کیفیت قرار می گیرد.

انواع لواشک پذیرایی دو سر پرس شادروز

  • پذیرایی فله : ۵ کیلوگرم
  • بسته بندی : ۱ کیلوگرم
  • بسته بندی : ۳۰۰ گرم

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک دو سر پرس شادروزدر طعم های ترکیبی سیب و زرشک، انار و زرشک و سیب و انار موجود می باشند.[/box]

فروش لواشک پذیرایی

فروش لواشک پذیرایی

امکان فروش لواشک پذیرایی در انواع مختلف آن به صورت عمده در شهرهای مختلف ایران وجود دارد و در حجم بالا ارسال توسط کارخانه انجام می شود. عزیزانی که تمایل به خرید این محصول دارند از روش های اینترنتی و آنلاین می توانند جهت سهولت در ارتباط استفاده نمایند.