فروش انواع لواشک و ترشک از تبریز

فروش انواع لواشک

فروش انواع لواشک و ترشک از تبریز و به صورت مستقیم از کارخانه توسط این مجموعه صورت می گیرد. اگر به دنبال خرید انواع لواشک با قیمت های مناسب و ارزان هستید، از مهد تولید ترشک و لواشک یعنی تبریز محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. تولید انواع لواشک و ترشک به صورت فله و بسته بندی با توجه به نیاز و سفارش شما انجام می گیرد.

فروش انواع لواشک

فروش انواع لواشک

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، فروش انواع لواشک به صورت فله و بسته بندی امکان می پذیرد و انواع لواشک بسته بندی اصولا ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ فروش هستند که بیشتر مورد  استقبال توزیع کنندگان قرار می گیرند.

[highlight color=”orange”]انواع لواشک فله و بسته بندی[/highlight]

  1. لواشک ورقه ای فله
  2. لواشک شیره دار
  3. لواشک آبنباتی
  4. لواشک پستونکی
  5. لواشک ورقه ای کوچک
  6. لواشک ورقه ای متوسط
  7. لواشک چماقی
  8. لواشک شلاقی
  9. لواشک موبایلی
  10. لواشک سیخی
  11. لواشک بستنی
  12. لواشک لوله ای

[box type=”warning” align=”” class=”” width=””]داشتن سیب سلامت یکی از موارد بسیار ضروری و لازم می باشد و در زمان خرید حتما به آن توجه کنید.[/box]

فروش انواع لواشک

فروش انواع ترشک

اصولا فروش انواع ترشک فله در پت های ۶ کیلوگرم و ۱۳ کیلوگرم و انواع ترشک بسته بندی در ۳ الی ۴ نوع بسته بندی صورت می گیرد. انواع ترشک های موجود و قابل عرضه شامل موارد زیر می باشد:

  • ترشک فله
  • ترشک بسته بندی
  • ترشک قیصی
  • ترشک زردآلو دانه دار
  • ترشک آلبالو
  • ترشک زغال اخته
  • ترشک آلوچه

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]یسته بندی ترشک ها به صورت ظرفی در وزن های متفاوت، وکیومی و سطلی موجود هستند.[/box]

فروش انواع لواشک

فروش لواشک از تبریز

جهت خرید و فروش لواشک از تبریز می توانید از طریق روش های آنلاین سفارش خود را ثبت نموده و محصولات را در شهر خود تحویل بگیرید و در این صورت ارسال بار از طریق باربری انجام می شود و همچنین در صورت تمایل می توانید، خودتان مستقیما از انبار کارخانه بارگیری را انجام دهید.