صادرات انواع لواشک ورقه ای به آلمان

صادرات انواع لواشک ورقه ای به آلمان که یکی از کشورهای اروپایی است و لواشک و ترشک در آن طرفداران زیادی دارد، از ایران صورت می پذیرد. ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع لواشک در منطقه است که به دلیل وجود میوه های زیادی که در آن به کشت می رسد، فرآورده های متنوعی نیز دارد. لواشک ورقه ای یکی از محصولاتی است که در طعم های بسیار خوشمزه و دلچسب تولید می شود و به بسیاری از کشورهای دیگر صادر می گردد.

صادرات انواع لواشک ورقه ای به آلمان

انواع لواشک ورقه ای

لواشک ورقه ای یکی از انواع لواشک است که به صورت متری و کیلویی به فروش می رسد. لواشک های ورقه ای که یا به صورت پالپ دار و یا به صورت ساده تولید می شوند و در طعم های ترش و شور یا ترش و ملس تولید می شوند بیشتر در بازار های ترشیجات و مغازه های سبزی فروشی شهرهای مختلف به فروش می رسند. حجم زیادی از این محصولات نیز به کشورهای دیگر صادر می شوند.

لواشک های ورقه ای پالپ دار

  1. لواشک میوه های استوایی
  2. لواشک زغال اخته
  3. لواشک انار
  4. لواشک کیوی
  5. لواشک تمشک
  6. لواشک زرشک
  7. لواشک پرتقال
  8. لواشک سیب ترش
  9. لواشک آلوئه ورا
  10. لواشک لیمو عمانی
  11. لواشک آناناس
  12. لواشک انبه

در کنار این محصول، لواشک ورقه ای ساده نیز تولید می شود که مناسب برای تولید لواشک های طرح دار می باشد. لواشک های ساده در چهار رنگ اصلی زرد، قرمز، سبز، نارنجی و طعم های زردآلو، آلبالو، کیوی و پرتقال تولید می شوند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]وزن هر ورقه از لواشک های پالپ دار یا ساده، حدودا 2 کیلوگرم است.[/box]

صادرات انواع لواشک ورقه ای به آلمان

صادرات انواع لواشک ورقه ای

صادرات محصولات و تنقلات ترش و خوشمزه همچون لواشک، ترشک، رب میوه و… از ایران به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی صورت می گیرد. این محصولات که توسط کارخانه های معتبر به تولید می رسند، در شرایطی کاملا بهداشتی به تولید می رسند و دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید می باشند. از این رو این محصولات برای صادرات نیز بسیار مناسب هستند. خرید این محصولات به روش های ساده ای امکان پذیر است. خریداران می توانند برای خرید مستقیما با خود کارخانه از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری اقدام نمایند و سفارشات خود را ثبت نمایند.