خرید مستقیم لواشک آلوئه ورا بصورت عمده

خرید مستقیم لواشک آلوئه ورا از کارخانه های تولیدکننده امکان پذیر می باشد. لواشک آلوئه ورا محصولی ویژه و بسیار ترش و خوشمزه است و بسیار مناسب برای آن دسته از کسانی است که طعم های ترش را می پسندند. این محصول بی نظیر یکی از جدیدترین طعم های لواشک ها است که در حال حاضر به صورت ورقه ای یا کیلویی به تولید می‌رسد. لواشک آلوورا و یا ۱۵ طعم دیگر این محصول را می توانید به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تهیه نمایید.

خرید مستقیم لواشک آلوئه ورا

 آشنایی با ویژگی های لواشک آلوئه ورا

لواشک آلوئه ورا می تواند یک انتخاب بی نظیر از گروه تنقلات باشد. همانگونه که می دانید لواشک ها را از میوه به تهیه می رسند و واضح است که فرآورده های میوه ای نسبت به دیگر تنقلات همچون پفک یا چیپس های مضر ارجحیت دارند. این محصول که به عنوان میان وعده و یا تنقلات می‌توان از آن استفاده کرد، دارای خواص بی نظیری از میوه های تشکیل دهنده خود می باشد.

در حال حاضر لواشک آلو را به صورت کیلویی و یا ورقه‌های ۲ کیلوگرمی به تولید می‌رسد. این لواشک ها پالپ دار بوده و دارای تکه‌ ها یا اسلایس های میوه می باشند.

طعم بسیار ترش و خیلی خاص این محصول باعث شده تا توجه افراد زیادی اعم از کودکان و بزرگسالان را به خود جلب کند.

فروش عمده این محصول در کارتون های ۲۰ کیلوگرمی انجام می‌شود که هر کارتون شامل ۱۰ ورقه از این لواشک باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]خوب است بدانید که این لواشک که در مراکز معتبر به تولید می‌رسد دارای مجوز بهداشت، شماره سری ساخت، پروانه بهره برداری و نشان سیب سلامت نیز می باشد.[/box]

خرید مستقیم لواشک آلوئه ورا

 خرید مستقیم لواشک آلوئه ورا

در صورتی که در هر یک از شهر های ایران می باشید، هیچ دغدغه و نگرانی بابت خرید خود نداشته باشید چرا که کارخانه های معتبر تولید کننده این محصولات شرایطی را برای خریداران خود فراهم کردند تا خریداران عزیز بتوانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را از درب کارخانه و با قیمتی بسیار مناسب دریافت نمایند.