خرید لواشک و ترشک پرتقال به صورت مستقیم از کارخانه

خرید لواشک و ترشک پرتقال

خرید لواشک و ترشک پرتقال به صورت مستقیم از کارخانه های در حال فعالیت در شهرهای مختلف ایران امکان پذیر می باشد. این محصولات بی نظیر که از فرآورده‌های میوه پرتقال می باشند در کارخانه و به صورت صنعتی یا نیمه صنعتی به تولید می‌ رسند. برای تهیه این محصولات از دستگاه های مخصوص این کار استفاده می‌شود و تمام مراحل تولید زیر نظر متخصصان صورت گرفته و عوامل بهداشتی به طور کامل رعایت می گردند.  به همین دلیل بسیاری از عمده فروشان و خریداران این محصولات را از کارخانه ها تهیه می کنند تا علاوه بر اطمینان از سلامت و بهداشت آنها، از هزینه های خرید خود نیز بکاهند.

خرید لواشک و ترشک پرتقال از کارخانه

لواشک و ترشک پرتقال

لواشک پرتقال از پوره پخته شده میوه پرتقال به دست می آید سپس این پوره را در کارخانه و در محیطی کاملا بهداشتی و سالم خشک می کنند و با استفاده از سلفون از هر دو طرف آنها را پرس می کنند تا از هرگونه آلودگی ها در امان باشند. لواشک هایی که از کارخانه به صورت کیلویی و فله ای به فروش می‌رسند در ورقه های 2 کیلوگرمی تولید می شوند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک پرتقال نیز از اسلایس های میوه پرتقال تولید می‌شود که هر ظرف ترشک پرتقال حاوی ۳۰ درصد شربت میوه و ۷۰ درصد خود میوه می باشد.[/box]

طعم لواشک و ترشک پرتقال ترش و ملس است  و طعمی فوق العاده برای دوست داران طعم های ملس به شمار می‌ رود.

خرید لواشک و ترشک پرتقال از کارخانه

خرید لواشک و ترشک پرتقال در کنار طعم های بسیار متنوع دیگر از این محصولات از کارخانه به صورت مستقیم به فروش می رسند. تمامی محصولاتی که در این کارخانه های معتبر به تولید می رسند دارای مجوز بهداشت و نشان سیب سلامت می باشند و همچنین بر روی هرکدام از محصولات علاوه بر نشانه های بهداشتی تاریخ تولید و انقضا نیز درج می گردد.