خرید لواشک فله ای با قیمت باور نکردنی

خرید لواشک فله ای

خرید لواشک فله ای با قیمت باور نکردنی به صورت مستقیم از کارخانه یکی از راه های تهیه این محصول می باشد. شما می توانید با مراجعه به تولید کننده این محصول خریدی آسان و با قیمت مناسب را تجربه کنید.

انواع لواشک فله ای در بازار

خرید لواشک فله ای

وقتی در بازار خشکبار و تنقلات به قصد خرید لواشک نگاهی به محصولات مختلف می اندازید انواع مختلفی از لواشک را در رنگ ها ظاهر ها و بسته بندی های متنوعی می بینید که هر کدام توسط یک تولید کننده به بازار عرضه شده است.

صحبت ما در این مقاله راجع به لواشک های فله ای است، به طور خاص مردم به محصولات ورقه ای بزرگ لواشک های فله ای می گویند. این لواشک ها را البته در شهر های دیگر ممکن است به اسم لواشک طاقه ای، لواشک کیلویی، لواشک ورقه ای نیز بشناسند.

انواع لواشک های فله ای موجود در بازار تنوع زیادی دارند و به طور کلی می توان آن ها را به دو دسته لواشک های با مجوز و لواشک های بدون مجوز تقسیم بندی کرد.

لواشک های بدون مجوز که تکلیفشان مشخص است، بدون مجوز بهداشتی در کارگاه های زیر زمینی تولید می شوند و در کارتن های سفید و بدون نام نشان راهی بازار می شوند. این لواشک ها معمولا ارزان قیمت هستند و به همین دلیل طرفداران خودشان را دارند.

لواشک های با مجوز در کارگاه ها و کارخانه های دارای مجوز بهداشت تولید می شوند که در انواع طعم های مختلف به بازار عرضه می شوند. لواشک های فله ای مجوز دار را می توان در انواع ساده و پالپ دار تهیه نمود که نوع پالپ دار آن که حاوی تکه های میوه در داخلش است قیمتی بالاتر از نوع ساده آن دارد.

قیمت لواشک فله ای

خرید لواشک فله ای

اگر بخواهیم در مورد قیمت لواشک فله ای صحبت کنیم باید مشخص کنیم که محصول مورد نظر ما مجوز بهداشتی دارد یا خیر؟

قیمت لواشک فله ای بدون مجوز در بازار همیشه پایین تر از نوع مجوز دار است و در حال حاضر می توان هر کیلو از این محصول را با قیمتی در حدود ۳۵ الی ۴۰ هزار تومان تهیه کرد که البته ما توصیه به خرید این محصول نمی کنیم.

لواشک های فله ای با مجوز بهداشت به دلیل اینکه تولید کننده ملزم به رعایت نکات بهداشتی در پروسه تولید محصول می باشد دارای کیفیتی بالا و از نظر بهداشتی مطمعن می باشند.

انواع لواشک های فله ای مجوز دار در نوع ساده و پالپ دار در حال حاضر قیمت حدود ۵۰ هزار تومان برای هر کیلو دارند که البته این قیمت برای خرید عمده و مستقیم از کارخانه می باشد.

خرید لواشک فله ای عمده

خرید لواشک فله ای

چنانچه قصد خرید لواشک فله ای در حجم عمده را دارید بعد از بررسی بازار و نیز شناخت تولید کننده های بزرگ این محصول در سطح کشور می توانید با آن ها ارتباط برقرار کرده و درخواست پیش فاکتور نمایید.

مجموعه فروت رول نیز در همین راستا در خدمت شما عزیزان می باشد، شما می توانید انواع لواشک ها را از جمله لواشک فله ای را به صورت عمده و مستقیم از تولید کننده از طریق این سایت و این مجموعه خریداری نمایید. برای این کار فقط کافیست که با شماره تماس زیر در ارتباط باشید.