خرید لواشک عمده ارزان قیمت در ایران

خرید لواشک عمده

خرید و فروش لواشک به صورت عمده و ارزان در سراسر ایران صورت می گیرد. این محصول خوشمزه در شهرهای مختلف ایران از جمله تبریز، مشهد، تهران، اصفهان و… تولید شده و در انواع مختلف کیلویی و بسته بندی عرضه می گردد. مصرف کنندگان می توانند با خرید عمده و مستقیم  این محصول به قیمت های پایین تر و ارزان تر، به سود بیشتری دست یابند.

خرید لواشک عمده

خرید لواشک عمده

خرید وفروش عمده لواشک به صورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده آن صورت می گیرد. این محصول خوشمزه و بی نظیر در انواع کیلویی و بسته بندی به فروش می رسد.

لواشک های کیلویی از نوع پالپ دار در 15 طعم متفاوت از جمله لواشک انار، کیوی، زرشک، شاهتوت، زغال اخته، لیمو، آلو، آلبالو، زردآلو، انبه، سیب، استوایی، میکس زردآلو و انار و… و لواشک های ساده در چهار طعم کیوی، پرتقال، آلیالو و زردآلو تولید می شوند.
همچنین لواشک های بسته بندی با طرح های زیبا و متنوع مثل لواشک های پذیرایی، کیمی، کبابی، ورقه ای در سایزهای مختلف و لوله ای  نیز به صورت عمده و با قیمتی بسیار مناسب عرضه می شوند.

خرید لواشک عمده

خرید لواشک ارزان

از آن جا که بسیاری از عمده فروشان به دنبال خرید این محصولات، با کیفیت بالا و قیمتی مناسب تر هستند، کارخانه های تولید کننده لواشک، محصولات خود را به صورت عمده به فروش می رسانند. مشخصا خرید مستقیم از کارخانه های تولید کننده می تواند صرفه اقتصادی زیادی برای مصرف کنندگان این محصولات داشته باشد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]خریداران می توانند با توجه به نیاز و سلیقه ی خود انواع مختلف لواشک را در طعم های ترش، ملس و شیرین، و در عین حال با قیمتی بسیار ارزان تر خریداری نمایند.[/box]

خرید لواشک عمده

انواع لواشک ارزان قیمت

منظور از لواشک های ارزان قیمت معمولا محصولاتی هستند که قیمت مصرف کننده آنها 500 فروش و یا 1000 فروش هستند. از آنجایی که عمده مصف کنندگان نیز کودکان هستند، باید قیمت نهایی مناسب باشد. عمده محصولاتی که با این ویژگی ها به فروش می رسند شامل  لواشک های خاصی می باشند که نام آنها را در ادامه ذکر می کنیم:

  1. لواشک شلاقی 100 فروش
  2. لواشک شلاقی 200 فروش
  3. لواشک شلاقی 500 فروش
  4. لواشک یخمکی 500 فروش
  5. لواشک یخمکی 1000 فروش
  6. لواشک طرح سیب 500 فروش
  7. لواشک طرح سیب 1000 فروش
  8. لواشک طرح انار 500 فروش
  9. ترشک نواری 500 فروش

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع لواشک های بسته بندی شده ای که به آنها اشاره کردیم پایه خرما دارند و به صورت سلفونی و متالایز بسته بندی می شوند.[/box]