خرید عمده لواشک و آلوچه در ایران

خرید عمده لواشک

خرید عمده لواشک و آلوچه در ایران از مراکز معتبر در شهرهای مختلف صورت می گیرد. از آنجایی که ایران یکی از تولید کننده های قوی در این زمینه می باشد، تقریبا شهرهایی مثل تبریز، شبستر، مشهد، چناران، بروجرد و… کارخانه های بزرگی را دارا می باشند و هر ساله انواع لواشک، ترشک و آلوچه را در انواع بسته بندی و فله در حجم بالا به بازار ترشیجات عرضه می کنند.

خرید عمده لواشک

تولید لواشک و آلوچه در کارخانه

تولید این محصولات در کارخانه ها دارای چندین مرحله می باشد و از آنجایی که محیط تولید، محیطی بسته است، نگرانی در مورد بهداشت و گرد و خاک دیگر وجود ندارد.

پایه لواشک و مواد اولیه

همان طور که می دانید پایه اصلی این مواد را میوه ها می سازند. کارخانه ها در طول سال که فصل میوه وجود دارد از میوه های درجه ۲ یا ۳ خریداری می کنند و در فصول دیگر از پوره یا کنسانتره و برخی از کارخانه ها از پوره خرما نیز استفاده می کنند.

خرید عمده لواشک

مواد افزودنی

اسید سیتریک یا جوهر لیمو در همه کارخانه ها استفاده می شود و این ماده بسیار ضروری و لازم می باشد زیرا به عنوان یک ماده نگهدارنده از آفت در محصولات استفاده می شود.

یادآوری این نکته مهم است که بدانید استفاده از اسید سیتریک در این محصولات اگر با توجه به استانداردهای تولید و پایه لواشک اضافه شود، خطری را برای مصرف به دنبال ندارد.

خرید عمده لواشک

خرید عمده لواشک و آلوچه

برای خرید عمده لواشک و آلوچه نگران شهر و محل زندگی خود نباشید زیرا این مجموعه محصولات مدنظر شما را در شهر خودتان تحویل می دهد.

هزینه حمل در صورت سفارش عمده توسط کارخانه پرداخت می شود و بارارسالی برای شما بیمه می شود.

تمام کسانی که به طور جدی در بازار ترشیجات فعال هستند و به عنوان یک پخش کننده می باشند، می توانند این محصولات را تهیه کنند.

منبع : بازار ترشک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *