خرید عمده لواشک و آلوچه با کیفیت

خرید عمده لواشک و آلوچه و ترشک به صورت مستقیم از کارخانه انجام می شود. به صورت بسته بندی با وزن های مختلف و همچنین به صورت فله و کیلویی نیز صورت می گیرد. ارسال سفارش شما به سراسر ایران و تمام شهرهای ایران وجود دارد و در صورت تمایل شما، تحویل درب کارخانه نیز انجام می شود. با کیفیت بودن محصولات ذکر شده یکی از پارامتر هایی است که به آن توجه زیادی داشته ایم.

خرید عمده لواشک

نکاتی درباره خرید لواشک وآلوچه و دیگر ترشیجات

توجه داشته باشید که این محصولات باید رنگی طبیعی و تیره تر نسبت به میوه اولیه داشته باشند زیرا در مرحله پخت رنگ آنها دچار تغییر می شود.

از آنجایی که حشرات ریز و موذی و شش پایان به این محصولات به علت داشتن شیره جذب می شوند، لواشک و آلوچه بهداشتی باید بدون آفت زنده یا مرده باشند.

داشتن بوی مطبوع و سالم از مواردی است که در بهداشتی بودن این محصولات نقش مهمی دارد. لواشک ترشک و آلوچه نباید دارای بوی ترشیدگی، ماندگی، فساد و یا سوختگی باشند.

خرید آنلاین لواشک

عرضه کیلویی لواشک و آلوچه

منظور از لواشک کیلویی همان ورقه های لواشکی است که در طعم های ترش، شیرین و ملس تولید می شوند. این محصولات در کارتن های ۲۰ کیلویی به بازار ارائه می شوند.

  • لواشک محلی و خانگی
  • لواشک نیمه صنعتی
  • لواشک صنعتی

منظور از آلوچه فرآوری شده فله یا کیلویی، همان پت های ۱۰، ۱۲ و ۱۳ کیلوگرمی است.

خرید عمده لواشک

عرضه بسته بندی لواشک و آلوچه

بسته بندی لواشک بسیار متنوع و جدید و در وزن های مختلفی انجام می شود و با قیمت های متفاوتی نیز به دست مصرف کننده می رسند.

  • لواشک شلاقی
  • لواشک پذیرایی
  • لواشک چوبی

بسته بندی آلوچه فرآوری شده معمولا در وزن های ۵۰ گرم، ۱۰۰ گرم و ۲۵۰ گرم انجام می شود.

خرید عمده لواشک

خرید عمده لواشک و آلوچه

یکی از نکات مهم در خرید عمده لواشک و آلوچه نحوه ارسال و هزینه ارسال بار می باشد و لازم به ذکر است که در صورت سفارش در حجم بالا، ارسال توسط کارخانه انجام می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *