خرید عمده لواشک آلو با قیمت مناسب

خرید عمده لواشک آلو

خرید عمده لواشک آلو در کنار ۱۵ طعم دیگر از انواع لواشک ها از کارخانه به صورت مستقیم به فروش می رسد. لواشک آلو یکی از طعم های بی نظیر و بسیار پرطرفدار در میان لواشک ها می باشد که از زمان های خیلی دور تولید می شود و از طعم بسیار ترش و لذیذی برخوردار می باشد. لواشک آلو انتخاب اصلی دوستداران طعم های ترش می باشد.

خرید عمده لواشک آلو

 لواشک آلو با قیمت مناسب

در زمان های گذشته که لواشک به صورت خانگی به تولید می رسید طعم آلو یکی از اولین طعم هایی بود که تولید می شد و تا به امروز جزو پرطرفدار ترین و پرفروش ترین طعم های این لواشک در بازار می باشد این محصول بی نظیر امروزه در کارخانه‌ ها تولید می‌شود و علاوه بر طعم آلو دارای ۱۵ طعم بی نظیر و فوق العاده دیگر نیز می باشد.

خرید عمده لواشک آلو

 در حال حاضر تولید کنندگان این محصول با فراهم کردن شرایطی برای خریداران، محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه از کارخانه به فروش می رسانند تا بدین صورت خریدار عزیز بتوانند علاوه بر اطمینان از کیفیت این محصولات آن را با قیمتی کاملا مناسب تر نسبت به بازار تهیه کند.

از دیگر طعم های لواشک می توان موارد زیر را نام برد.

  1.  لواشک آلبالو
  2. لواشک پرتقال
  3. لواشک زغال اخته
  4. لواشک زردآلو
  5. لواشک هلو
  6. لواشک انبه
  7. لواشک آناناس
  8. لواشک لیمو عمانی
  9. لواشک کیوی
  10. لواشک زرشک
  11. لواشک انار
  12. لواشک شاهتوت
  13. لواشک استوایی
  14. لواشک سیب ترش

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””] انواع لواشک در کارخانه به صورت پالپ دار و ساده تولید می‌شوند و خریداران می‌توانند این محصولات را به صورت عمده در کارتون های ۲۰ کیلویی حاوی ۱۰ عدد لواشک از یک طعم می‌ باشند خریداری نمایند.[/box]

خرید عمده لواشک آلو

 خرید عمده لواشک آلو و دیگر طعم ها

برای خرید در حجم بالا می توانید از تمامی شهرهای ایران اقدام نمایید این محصولات هم به صورت حضوری، آنلاین و یا تلفنی قابل خریداری می باشند و تحویل انواع لواشک و ترشک و رب میوه ای که در کارخانه تولید می‌ رسند از درب کارخانه صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات تولید شده در کارخانه زیر نظر متخصصین صورت گرفته و دارای نشان سیب سلامت مجوز بهداشت و پروانه تولید می باشد.