خرید رب میوه زردآلو کیلویی

خرید رب میوه زردآلو کیلویی به صورت مستقیم و بدون واسطه از بهترین کارخانه های کشور، یکی از دغدغه های مشتریان و خریداران است که با آن رو به رو هستند. خوشبختانه این تولیدکنندگان شرایطی آسان را برای مشتریان خود فراهم آورده اند تا بتوانند خریدی مطمئن داشته باشند.
زردآلو یکی از میوه های فوق العاده خوش طعم و بی نظیری است که از آن در تهیه رب میوه استفاده می شود. از جمله کاربردهای این محصول می توان به استفاده آن به عنوان طعم دهنده در انواع غذا استفاده کرد. علاوه بر آن به دلیل طعم ترش و لذیذی که دارد به صورت مستقیم نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید رب میوه زردآلو

انواع رب زردآلو و فواید آن ها

رب زردآلو که آن را با نام پوره زردآلو نیز می شناسند، از زردآلو زرد و زردآلو قرمز تهیه می شود. این میوه به دلیل خواص و ویتامین های بسیار زیادی که در خود دارد به روش های متفاوتی مورد استفاده افراد قرار می گیرد. با توجه به سلیقه ها و موارد استفاده، افراد از این میوه بی نظیر به صورت رب میوه، میوه خشک شده، لواشک، ترشک یا… بهره مند می گردند.

خرید رب میوه زردآلو

همانطور که می دانید، فرآورده های میوه ای خواص و فواید درمانی میوه خود را دارا می باشند. از این رو برای دانستن خواص انواع رب های میوه، باید به میوه ای که از آن تهیه شده است توجه کرد. در این مطلب هدف ما آشنایی شما همراهان عزیزمان با رب میوه زردآلو و خواص آن می باشد.

خرید رب میوه زردآلو

خواص شگفت انگیز میوه زردآلو

  • زردآلو دارای ویتامین های A و C و  Eزیادی است که برای پوست و مو بسیار مفید می باشد. مصرف آن به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل کرده و با خاصیت لایه برداری که دارد از چین و چروک های پوستی جلوگیری می کند.
  • زردآلو میوه ای کم کالری است با میزان کربوهیدرات کم، که استفاده آن باعث کاهش قند خون افراد دیابتی می شود.
  • از آنجایی که مصرف زردآلو باعث افزایش فعالیت کبد می شود، می تواند از ابتلا به کبد چرب جلوگیری کند.
  • فیبر موجود در میوه زردآلو به هضم غذا و عملکرد بهتر سیستم گوارشی بدن کمک می کند.
  • زردآلو سرشار از آنتی اکسیدان است که از افزایش سلول های سرطانی جلوگیری می کند.
  • ویتامین های موجود در زردآلو باعث بهبود بینایی می شود.
  • زردآلو سرشار از آهن و مس است و برای درمان کم خونی بسیار مفید است.

خرید رب میوه زردآلو

خرید رب میوه زردآلو از کارخانه

رب میوه ای در طعم های بسیار متنوع و لذیذ به تولید می رسد و این تنوع طعم و مزه، پاسخگوی نیاز و سلایق مصرف کنندگان عزیز بوده است. از طعم های بی نظیر انواع رب میوه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. رب زردآلو قرمز
  2. رب زردآلو زرد
  3. رب نارنج پالپ دار
  4. رب آلبالو
  5. رب انجیر
  6. رب آلوچه قجری
  7. رب لیمو عمانی
  8. رب لیمو سبز
  9. رب زرشک پالپ دار
  10. رب آلو سبز
  11. رب کیوی
  12. رب تمشک
  13. رب میوه های استوایی
  14. رب آلو خورشتی
  15. رب انار شل ساده
  16. رب انار شل غلیظ
  17. رب انار سفت معمولی
  18. رب انار سفت دانه دار

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]تمام محصولات ذکر شده دارای مجوز بهداشت بوده و در محیط بهداشتی کارخانه در دستگاه های مناسب به تولید می رسند.[/box]

خرید رب میوه زردآلو

محصولات پس از تولید در ظروف مخصوص با وزن 13 کیلوگرم نگهداری و به فروش می رسند. این ظروف دارای نشان سیب سلامت و پروانه تولید می باشند. از این رو خریداران می توانند با اطمینان کامل محصولات مورد نظر خود را از کارخانه تهیه نمایند. خرید از کارخانه به صورت مستقیم و عمده انجام می گیرد.
ثبت سفارش با برقراری ارتباط آسان به صورت تلفنی و یا اینترنتی از سراسر کشور امکان پذیر است.