انواع لواشک | انواع لواشک قرمز میوه

انواع لواشک

انواع لواشک پذیرایی با طعم های  متنوع و میوه های گوناگون تهیه می شود که بسته بندی های متالایز و شفاف به بازار عرضه می گردند. وزن هر یک از این محصولات ۸ الی ۱۰ گرم می باشد و به صورت فله و بسته بندی می توانند تولید و در اختیار عمده فروشان قرار بگیرند. انواع لواشک در رنگ های قرمز، سبز و طعم های ترش و شیرین تولید می گردند.

برای خرید انواع لواشک قرمز کلیک کنید.

انواع لواشک میوه

تهیه لواشک رولی با انواع طعم ها صورت می گیرد در ضخامت گوناگون لواشک را می توان تهیه کرد. لواشک حاصل از میوه هایی که رنگشان قرمز است  تهیه می شود که شامل آلو از نوع قرمز و یا میوه های دیگر می باشد و با ترکیبی از چند میوه می توان لواشک درست کرد. با افزودن مقداری نمک به لواشک می توان آن را طعم دار کرد و لواشک در طعم های مختلف و رنگ های متفاوت و بسته بندی وجود دارد.

لواشک های صنعتی و خانگی در طعم های متنوع وجود دارد و قابل خریداری است که می توان لواشک شیرین و ترش با مارک های مختلف را تهیه کرد. لواشک های محلی خوشمزه سیاه، قرمز و گاهی زرد با میوه ها با قیمت عالی موجود است.

 

انواع لواشک میوه

طرز تهیه انواع لواشک

۱-طرز تهیه ی لواشک خرمالو

خرمالو ها را پوست بگیرید و ریز خورد کنید و کمی آب اضافه کنید روی گاز بگذارید پخته می شود شکر را بریزید اگر ترش دوست دارید شکر نریزید و کمی آب غوره بریزید بعد پخته شدن از روی حرارت بردارید و با گوشت کوب آن را راله کنید .حال چگونه لواشک را خشک کنیم؟ بعد روی سینی محافظ بندازید و مایع را روی آن بریزید و خشک کنید.

۲-طرز تهیه لواشک لیمو ترش

فر را بگذارید در دمای ۱۷۰ درجه فارنهایت گرم شود . تمشک ها،تراشه های پوست لیمو و آب لیمو را داخل مولینکس یا بلندر بریزید و آن ها را  مخلوط کنید تا یکنواخت شوند . اگر از تخم و دانه میوه خوشتان نمی آید این مخلوط را چند بار از صافی بگذارید روی سینی فر کاغذ پوستی پهن کنید . پوره حاصل را روی کاغذ بریزید. این سینی را داخل فر بگذارید و حدود ۶ ساعت بپزید تا دیگر خیس نباشد. سپس از فر بیرون آورده و نصف کنید. طرز تهیه سس لواشک نیز به دلخواه است.

انواع لواشک

۳-طرز تهیه لواشک کیوی

برای تهیه این نوع لواشک باید کیوی ها را پوست گرفته و خرد کنیم سپس کیوی های خرد شده را داخل مخلوط کن بریزید تا کاملا پوره شوند سپس پوره کیوی را کف سینی آلومینیومی بریزید و زیر نور آفتاب یا جلوی بخاری قرار دهید تا لواشک خشک شود.

۴-طرز تهیه لواشک زرشک

زرشک را پس از پاک کردن به مدت ۲۴ ساعت در آب بخیسانید با همان آب روی حرارت قرار داده تل بجوشد توجه کنیم که مقدار آب باید کم باشد. پس از چندین جوش آن را از روی حرارت برداشته و داخل مخلوط کن ریخته تا میکس شود. سپس کف سینی نازک بکشید و آن را چرب کنید و لواشک را کف ظرف پهن کرده و سینی را در معرض نور آفتاب قرار داده تا لواشک خشک شود . طرز تهیه لواشک با زرشک خشک به همین گونه با ایت تفاوت که زرشک باید خشک باشد.

انواع لواشک

۵-طرز تهیه لواشک هلو

هلو ها را به قسمت های مساوی تقسیم کرده سپس آن ها را در قابلمه ریخته و روی آن آب بریزید بعد از له شدن هلو آن ها را در مخلوط کن یا غذا ساز ریخته تا کاملا به شکل پوره در بیاید سینی را چرب کرده یا در سینی مورد نظر پلاستیک گذاشته سپس سینی را زیر نور آفتاب قرار دهید در این صورت به مدت دو روز باید صبر کنید سپس لواشک را تکه تکه کرده و درون فریزر یا یخچال نگه داری شود . طرز تهیه لواشک در فر با انواع مختلف به این صورت است که به جای آفتاب از فر استفاده می شود.

۶-طرز تهیه لواشک ترش

برای درست کردن لواشک ترش می توانید از ترکیب آلو و آلبالو استفاده کنید. شاخه های آلبالو را جدا کنید، سپس آلو و آلبالو را بشوییو و همانطور خیس در قابلمه بریزید . قابلمه که برای حجم میوه ها کافی باشد. به میزان لخواه نمک زده و روی شعله گاز بگذارید ،تا حدی که میوه ها نرم شوند. مقدار آلو را بیش تر از آلبالو در نظر بگیرید چون آلو یک میوه گوشتی است. سپس شعله را خاموش کرده بگذارید مواد تولیه تان تا نیم ساعت بماند تا دمای آن ها متعادل شود. یک سبد بردارید و روی قابلمه دیگری بگذارید. این مواد خوشمزه را کم کم در سبد خالی کنید. آن ها را به دیواره سبد بمالید تا گوشت و هسته ها کاملا جدا شود. حالا در قابلمه دوم ، یک مایع رقیق از ترکیب آلو و آلبالو دارید. کافی است آن را در یک سینی بریزد و در آفتاب بگذارید تا کاملا خشک شود. بهتر است کف سینی یک نایلون پهن کنید تا خوردن و نگه داری لواشک آن تر باشد. در هوای گرم تابستان ،معمولا دو روز برای آماده شدن لواشک کافی است.

انواع لواشک

۷-طرز تهیه لواشک توت فرنگی

توت فرنگی و شکر را در یک مخلوط کن بریزید تا پوره یک دست شود. مخلوط را از یک صافی ریز رد کنید و در یک روغن دان بزرگ بریزید. بگذارید پوره به جوش بیاید سپس شعله را کم کنید تا ۴۵ تا یک ساعت آهسته غل بزند و گا۶ی هم بزنید. باز هم بزنید تا مخلوط به حجم ۱ و ۱/۴ فنجان برسد. باید آن قدر غلیظ شده باشد که روی خودش تا بخورد. فر را با دمای ۲۰۰درجه فارنهایت داغ کنید و کف یک سینی فر را با کاغد روغنی نچسب بپوشانید. پوره داغ را روی کاغذ بریزید و با یک کاردک آن را به صورت یک دست و یک لایه پهن کنیو تا به شکل یک مستطیل ۳۱ در ۲۵ سانتی متر در بیاید . پوره را ۲تا ۳ ساعت در فر بگذارید تا خشک شود و کمی چسبناک شود اما به انگشت نچسبد.

۸-طرز تهیه لواشک خرما در خانه

ابتدا خرما ها را شسته و هسته آن ها را خارج کنید، س پس در قابلمه ای ریخته و چهار لیوان آب به آن اضافه کنید. قابلمه را روی حرارت ملایم قرار داده درب قابلمه را ببندید و اجازه دهید خرما کاملا نرم شود.یک ورقه دیگر کاغذ روغنی روی لواشک بیندازید سپس لواشک را به همراه کاغذ از سینی جدا کنید . لواشک را برش دهید و به شکل دلخواه در بیاکریو یا هر برش را لوله کنید.

انواع لواشک

 

خرید انواع لواشک

برای خرید انواع لواشک سیب و زرشک و دیگر انواع لواشک میتوان به سایتها نیز مراجعه کرد. لواشک لقمه ای ،نام دیگری از  لواشک پذیرایی است که توسط مصرف کننده ها انتخاب شده است و علت این کار  این است که انواع لواشک پذیرایی مانند لقمه هایی کوچک از لواشک هستند که درون بسته بندی های جذاب و زیبایی پرس شده اند و به راحتی قابل جابه جایی و حمل می باشند.

انواع لواشک

لیست قیمت لواشک در کشور

قیمت لواشک  عمده  در نوع ورقه ای از ۱۰۰۰تومان و در نوع دو سر پیچ از ۱۴ هزار تومان آغاز  و بسته  به بسته بندی هایی که دارند  تغییر میکند. لواشک نرمین اصولا با بسته بندی های سلفونی و کادویی به مشتریا عرضه می شوند. قیمت عمده لواشک و فروش مستقیم از کارخانه، سبب آسان و  به صرفه بودن خرید مشتریان عزیز می شود.

انواع لواشک

پخش عمده لواشک

کارخانه لواشک نرمین انواع لواشک ورقه ای را در وزن های سبک به این خاطر تولید می کنند که  حمل و جابجایی آن ها بسیار راحت انجام شود و فروش بهتری داشته باشند ،از این رو عمده فروشان می توانند بازاری پایدار از این محصول را برای خود به دست آورند.
این کارخانه در آذربایجان شرقی مشغول به فعالیت است و تمامی محصولات خود را در سرتسر ایران عرضه می کند. برای خرید و گرفتن نمایندگی آن ها می توانید به این کارخانه اقدام نمایید.

انواع لواشک

کارخانجات تولید لواشک

بسیار از کارخانه های تولید لواشک از دهه هفتاد با اخذ مجوز های لازم از ادارات صنایع و بهداشت و خرید و نصب تجهیزات لازم اقدام به تولید لواشک و میوه فراوری شده با نام های تجاری متفاوت شروع به فعالیت کرده اند. انواع لواشک ها از انواع و میوه های متنوع د اندازه ها و اوزان مختلف تولید و بسته بندی می گردند. همچنین میوه فراوری شده که محصولی خمیری شکل از میوه است به شکل لیوانی، ظرفی، وکیومی و تیوپی عرضه می گردد.

انواع لواشک

فروشنده طعم های مختلف لواشک

فروش انواع لواشک از شهر تبریز و به صورت مستقیم از کارخانه توسط این مجموعه صورت می گیرد. اگر به فکر  خرید لواشک با قیمت های ارزان هستید، از مهد  ترشک و لواشک یعنی تبریز محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. تولی  انواع لواشک و ترشک به صورت بسته بندی با توجه به سفارش شما انجام می گیرد.
همانطور که پیش تر اشاره کردیم، فروش انواع لواشک به صورت فله و بسته بندی ممکن می شود و انواع لواشک بسته بندی اصولا پانصد یا ۱۰۰۰ فروش هستند که بیش تر مورد استقبال توزیع کنندگان قرار می گیرند.

انواع لواشک

صادرات لواشک به سایر کشورها

صادرات لواشک پذیرایی در بسته بندی های مختلف و ترجیحا وزن های سبک تری مانند :۵۰ گرم، ۱۰۰ گرم،۲۵۰ گرم و غیره انجام می گیرد و عمده این محصولات به شکل دو سر پیچ و دو سر پرس می باشند. لواشک پذیرایی از پر طرفدارترین محصولات بین اشخاص در تمام نقاط جهان بوده  و فروش آن در کشور ها در حجم عمده نیز صورت می پذیرد.

کشور ایران یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین تولید کننده های لواشک است و این محصول از خیلی سال قبل در سبد خوراکی ها و تنقلات آن وجود داشته است . شهرت لواشک تولید شده در ایران  سبب رشد چشم گیر صادرات آن به کشور های مختلف شده است.

انواع لواشک

بازرگانی فروش لواشک

فروش لواشک ورقه ای  در دو نوع کیفیت به وسیله  این بازرگانی صورت می گیرد. علاوه بر لواشک ورقه ای، دیگر محصولات لواشک را می توانید مستقیم از کارخانه خرید نمایید. تبریز مهم ترین شهری است که عمده فروشات می توانتد تمامی محصولات لواشک، آلوچه و تافی  را از آن تهیه کنند.
لواشک ورقه ای از حمله محصولات پر فروش بازار ترشیجات می باشند که تولید آن ها سابقه بسیار طولانی در ایران دارد. ما انواع لواشک ورقه ای را به  مشتریان عزیز عرضه می کنیم.

انواع لواشک

طعم های انواع لواشک ورقه ای

  • انبه
  • زرشک
  • کیوی
  • انار
  • آلبالو
  • آلو
  • زردآلو
  • لیمو
  • پرتقال
  • تمشک
  • استوایی

برندهای معروف تولید لواشک در کشور

پاستیل  لواشک های تولید شده از بهترین مارک های ایرانی مرغوب می توان  از جمله حوزه های تجارط پرسود به حساب آید. تامین پاستیل و لواشک و پخش ان در شهرهای مختلف از جمله حوزه های کاری شرکت های پخش کننده مواد غذایی به حساب می آید که بدون شک در این مسیر با انواع برندها و مدل های مختلف مواجه می باشند.

  • آراد لواشک
  • لواشک دنیز
  • لواشک ترش ایران
  • لواشک شاتلو
  • لواشک فافا
  • لواشک شادروز
  • لواشک شیخ بابا
  • لواشک لیاقت
  • لواشک آلیش

انواع لواشک

راهنمای خرید لواشک

برای خرید انواع لواشک می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

  1. ارتباط با کارشناسان
  2. خرید آنلاین و اینترنتی
  3. مراجعه به دفتر مرکزی
  4. مراجعه به کارخانه

پیشنهاد ما استفاده از روش های آنلاین است زیرا به راحتی می توانید از لیست محصولات اطلاع کسب نمایید.

انواع لواشک

انواع لواشک در بسته بندی متنوع

توجه هنگام خرید لواشک به تاریخ مصرف ،شماره پروانه بهداشت،نام و نشان سازنده و موهد به کار رفته در آن توجه کنید. لواشک هایی که از لفاف نایلونی خود جدا نمی شوند و طعم و مزه ترکیبات موجود در نایلون را به خود گرفته اند، یسالم و بهداشتی نیستند. لواشک باید به رنگ طبیعی میوه یا کمی تیره تر از آن باشد و بو و مزه طبیعی میوه را بدهد. برخی لواشک ها در بازار تحت عناوین مختلف با پروانه بهداشت و تاریخ مصرف تقلبی عرضه می شوند. بنابراین از خرید لواشک های نامعتبر خود داری و این محصول را در خانه تهیه کنید. یکی از راه های شناخت لواشک های تقلبی عطر و طعم قوی و رنگ غیر طبیعی آن هاست.

انواع لواشک

تامین کننده برتر انواع لواشک در کشور

که نوعی عصاره و فرآورده خشک شده از میوه ها می باشد.
لواشک یکی از قدیمی ترین خوراکی های رواج داشته بین ما ایرانیان است که به روش های سنتی تهیه  می شده است، شاید بتوان گفت که علت پیدایش و تولید لواشک در قدیم و در کشور  ما به خشک کردن انواع خوراکی ها و مواد غذایی بر می میگردد. از آن جایی که گذشتگان ما برای صرفه جویی و نگه داری مواد غذایی از روش خشک کردن آن ها در معرض آفتاب استفاده می کرده اند، ابتدا میوه ها را خشک کرده و سپس به تولید لواشک بپردازید.

انواع لواشک

معرفی محصولات

  • ترشک فله
  • آلوچه بسته بندی
  • ترشک بسته بندی
  • تافی ترش مایع
  • تافی ترش جامد
  • لواشک پذیرایی
  • لواشک بسته بندی
  • لواشک ورقه ای

اکستراکت یا کنسانتره نام دیگر لواشک است و به این سبب این نام را به خود گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *