تهیه لواشک و ترشک فله از لرستان

خرید لواشک و ترشک فله از لرستان

تهیه لواشک و ترشک فله از لرستان و دیگر شهرهای بزرگ کشور امکان پذیر است. لرستان یکی از شهرهایی است که در ان کارخانه های مختلف تولید کننده انواع لواشک و ترشک فله در حال فعالیت هستند. این تولید کنندگان فعالیتی کاملا تحت نظر وزارت بهداشت دارند و محصولاتی که به تولید می رسانند همگی دارای مجوز های لازم از جمله نشان سیب سلامت، مجوز بهداشت و پروانه تولید هستند. از طرف دیگر محصولاتی که در این کارخانه ها تولید می شوند دارای تنوع زیادی از نظر نوع بسته بندی و طعم های مختلف دارند.

خرید لواشک و ترشک فله از لرستان

تهیه لواشک و ترشک فله

لواشک و ترشک فله به طور معمول توسط صادرکنندگان، عمده فروشان و پخش کنندگان بازار از کارخانه خریداری می شود. این خرید در حجم های بالا صورت می گیرد. لواشک و ترشک که به صورت بسته بندی و کیلویی به تولید می رسند را می توان فله ای خریداری کرد و سود بسیار مناسبی از فروش آن بدست آورد. این دو محصول بی نظیر با توجه به تنوع زیادی که نسبت به دیگر خوراکی ها و تنقلات دارند، بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته اند.

خرید لواشک و ترشک فله از لرستان

ترشک یکی از خوراکی های آبدار، خوشمزه و بسیار دلچسب است که از میوه هایی همچون آلو سیاه، زغال اخته، هلو، زردآلو زرد و زردآلو قرمز، آلو زرد و آلو قرمز، کیوی، آناناس، گیلاس، آلوچه جنگلی، انجیر، آلبالو، مخلوط بیست میوه و مخلوط هفت میوه، انار، زرشک و… فراهم می گردد که این تنوع در طعم با ذائقه های زیادی همخوانی داشته و باعث فروش هر چه بیشتر آن می شود.

خرید لواشک و ترشک فله از لرستان

لواشک نیز که به صورت ورقه ای و بسته بندی هایی در سایزهای مختلف تولید می شود در طعم های هلو، کیوی، پرتقال، انبه، آناناس، شاه توت، آلبالو، آلوئه ورا، سیب ترش، زرشک، پرتقال، انار، لیمو عمانی، زغال اخته، آلو، زردآلوو… می توان آن را خریداری کرد. لواشک های ورقه ای به دو صورت پالپ دار و ساده در کارخانه تولید می شوند.

خرید لواشک و ترشک فله از لرستان

تهیه لواشک و ترشک فله از لرستان

در استان لرستان کارخانه های معتبری در حال فعالیت هستند که سالانه مقدار زیادی از این محصولات را به تولید می رسانند. خریداران می توانند محصول مورد نظر خود را در حجم عمده و به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه از این تولید کنندگان خریداری نمایند. جهت ثبت سفارشات و اطلاع از محصولات و قیمت ها با ما در ارتباط باشید.