قیمت خرید لواشک هلو

قیمت خرید لواشک هلو

قیمت خرید لواشک هلو خانگی و یا صنعتی بسته بندی شده متفاوت می باشد و کیفیت و طعم می تواند در تعیین قیمت لواشک موثر باشد.

لواشک هلو که از انواع هلو تهیه می شود دارای طعمی تقریبا شیرین می باشد و برای علاقمندان به طعم شیرین لواشک انتخابی مناسب محسوب می شود. لواشک هلو به صورت محلی و یا صنعتی به شکل های مختلفی تولید می شود و می توان این لواشک را با قیمت مناسب خریداری کرد. قیمت لواشک هلو خیلی بالا نیست و به صورت باکیفیت قابل تهیه می باشد.

قیمت خرید لواشک هلو

قیمت خرید لواشک هلو

لواشک هلو یکی از پر فروش ترین لواشک ها در بازار ترشک ها و لواشک ها می باشد. برای اطلاع از قیمت خرید انواع لواشک علی الخصوص لواشک هلو به صحفه درستی سر زده اید.

لواشک هلو را معمولا به صورت ورقه ای تولید می کنند که در بازار به نام لواشک طاقه ای، لواشک متری و یا لواشک کیلویی شناخته می شود. قیمت خرید لواشک هلو برای هر کیلو از این محصول اعلام می شود.

با توجه به نوسانات قیمت ها در بازار مواد اولیه، از گذاشتن لیست قیمت خودداری می کنیم ولی شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز لواشک هلو و دیگر محصولاتی که در این مجموعه عرضه می شود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت خرید لواشک هلو

تولید کننده لواشک هلو با کیفیت

مجموعه فروت رول تولید کننده انواع لواشک ورقه ای در طعم های مختلف می باشد. این لواشک ها به صورت نیمه دستی اما با نظارت اداره بهداشت تولید می شوند که باعث شده دارای نشان سیب سلامت باشند.

از جمله طعم های لواشک ورقه ای تولید شده در این مجموعه علاوه بر هلو می توان به آلو، انار، زردآلو، پرتقال، کیوی، زغال اخته، سیب ترش و هفت میوه و استوایی اشاره نمود.

ورقه های بعضی از طعم ها مانند استوایی، زغال اخته و پرتقال دارای تکه های میوه خشک می باشند.

مجموعه فروت رول در زمینه تولید و عرضه انواع لواشک، ترشک و رب میوه ای فله و بسته بندی شده فعالیت می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ها و نحوه فروش با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *