فروش لواشک های محلی و بهداشتی

فروش لواشک محلی

همان طور که می دانید میوه دارای خواص و ویتامین های زیادی هستند اما وجود شرایط جوی و تغییرات فصلی در کشور ما باعث شده تا ما در فصول مختلف سال شاهد میوهای متنوعی در بازار باشیم. به نظر شما اگر شخصی در فصل پاییز یا زمستان میوه ای گرمسیری مانند آلبالو را بخواهد چه کاری باید انجام دهد؟

لواشک محصولی است که از میوه های تازه و رسیده تهیه می شود و به بخاطر نداشتن افزودنی های شیمیایی  دارای زمان ماندگاری بالا است. لواشک هر میوه تا حد زیادی خواص همان میوه را نیز داراست و این امکان را به ما می دهد تا در زمان هایی که به میوه های خاصی درسترسی نداریم بتوانیم با خوردن لواشک آن، به همان خواص برسیم.

در ایران از زمان های قدیم لواشک به شیوه سنتی و محلی تولید می شده است، زنان خانه دار در اواخر فصل تابستان آلو های رسیده را تهیه می کردند و با جوشاندن آن ها را تبدیل به لواشک می کردند. شاید شما هم سینی های لواشک پهن شده در زیر افتاب را دیده باشید! یکی از اصول تولید لواشک های سنتی خشک کردن آن ها در زیر نور آفتاب است. این مرحله تاثیر زیادی در طعم و مزه محصول نهایی دارد، البته در این روش باید به نکات بهداشتی نیز توجه بسیاری شود زیرا خشک شدن در هوای آزاد امکان آلوده شدن لواشک را افزایش می دهد. برای خوشمزه تر شدن لواشک های سنتی می توان در حین تولید به آن نمک دریایی اضافه تر کرد که این کار هم طعم لواشک را بهتر و خوشمزه تر می کند و هم مواد معدنی موجود در نمک دریایی باعث می شود که لواشک ما خاصیت بیشتری داشته باشد. شما می توانید برای تهیه انواع لواشک های محلی با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *