فروش عمده لواشک کیوی

فروش عمده لواشک کیوی

لواشک کیوی لواشکی خوشمزه و پر طرفدار است که در طعم های ترش و ملس تولید می شود و امکان فروش عمده این لواشک با قیمت مناسب وجود دارد. یکی از انواع لواشک تولید شده از میوه های مختلف لواشک کیوی می باشد و به طور کلی کیوی یکی از میوه های خوشمزه ای است که در تهیه لواشک ترش و ملس و همین طور انواع محصولات دیگر مانند مربا و غیره کاربرد خاص خود را دارد.

برای تهیه لواشک می توان از انواع کیوی رسیده و یا کیوی ترش استفاده کرد و هر دو نوع آن در نهایت تبدیل به لواشکی خوشمزه می شود که طرفداران زیادی دارد. لواشک کیوی خوش طعم و مناسب از روش های تهیه و تولید مناسب بهره گرفته و در نهایت لواشک خانگی و یا صنعتی را با طعمی مطلوب ارائه می نماید که هر یک از انواع لواشک بسته بندی شده صنعتی و یا محلی در طعم های مختلف طرفداران زیادی دارند.

فروش عمده لواشک کیوی

فروش عمده لواشک کیوی

لواشک و یا هر محصول دیگری در خرید و فروش به شکل های مختلف شامل خرید و فروش عمده نیز می شود و این روش از فروش برای افرادی که مقادیر بیشتری از محصول را برای خرید می خواهند به صرفه می باشد و فروش عمده لواشک با قیمت مناسب و کیفیتی خوب صورت می گیرد و در نتیجه این کاهش قیمت صرفه اقتصادی برای خریدار خواهد داشت. فروش عمده لواشک در انواع خرید و فروش مجازی و حضوری امکان پذیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش عمده لواشک کیوی تولیدی این مجموعه با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت روز محصولات می توانید در شبکه های اجتماعی به ما پیام دهید.

تولید کننده لواشک کیوی بهداشتی

تولید کننده لواشک، لواشک کیوی را در کنار سایر طعم ها به صورت ورقه ای تولید می کند. این لواشک را در بازار به نام های لواشک طاقه ای، لواشک متری، لواشک سفره ای نیز می شناسند.

در کنار طعم کیوی لواشک ورقه ای را در طعم های متنوع زیر می توانید تهیه کنید:

  • لواشک متری هلو
  • لواشک متری آلبالو
  • لواشک متری انار
  • لواشک متری آلوئه ورا
  • لواشک متری آناناس
  • لواشک متری انبه
  • لواشک متری زغال اخته
  • لواشک متری تمشک
  • لواشک متری آلو

بسته بندی لواشک های متری معمولا در کارتن های ۲۰ کیلوگرمی انجام می شود. تعداد ورقه های موجود در هر کارتن بسته به ابعاد و ضخامت هر ورقه متفاوت است اما حدودا هر کارتن شامل ۸ ورقه لواشک می باشد.

مجموعه فروت رول با تولید و عرضه مستقیم انواع لواشک متری و نیز ترشک های فله ای در خدمت شما عزیزان می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *