فروش انواع لواشک کیلویی

یکی ازمسائل مهمی که شما عزیزان در تماس های خود مطرح می کنید این است که لواشک های کیلویی دقیقا به چه نوع لواشکی اطلاق می شود؟ آیا فقط لواشک های متری هستند که یه صورت کیلویی به فروش می رسند؟

بعد از تشکر کردن به دلیل اهمیت شما همراهان همیشگی با ما و مطالب سایت ما باید به اطلاع شما برسانیم، در گذشته که پیشرفت علم و صنعت به شیوه امروزی نبود، لواشک ها فقط به صورت ورقه یا همان متری به تولید می رسیدند و چاره ای جز فروش کیلویی آن نبود، زیرا هیچ مقیاس و مشخصه ای برای سایز و ضخامت یک ورقه لواشک وجود نداشت و ممکن بود که یک متر لواشک ۱ کیلو ۲ و یا حتی ۳ کیلو وزن داشته باشد. اما در حال حاضردر کنار این نوع از لواشک، لواشک های پذیرایی، لواشک های رولی هم هستند که یه صورت کیلویی و اینترنتی به خرید و فروش می رسند.

         لواشک های متری و رول شده

نحوه فروش و تهیه انواع لواشک

در حال حاضر لواشک های بسیار مختلف درانواع و اقسام کاملا متفاوت از یکدیگر به بازار ترشیجات عرضه می شوند که همه این محصولات به راحتی در دسترس شما می تواند قرار بگیرد و در هر گوشه از کشور ایران که باشید به آسانی می توانید آنها را فقط با یک تماس ساده، تهیه نمایید. لواشک های خانگی و محلی از محصولات پر طرفداری هستند که به صورت کیلویی به فروش می رسند و مبنای قیمت و فروش آنها با توجه به میوه تولید شده در نظر گرفته می شود. در مورد لواشک هایی که در کارخانه ها به تولید می رسند باید اضافه کرد که این محصولات از تنوع بیشتری نسبت به محصولات ذکر شده برخوردار هستند و به جز لواشک های ورقه ای، لواشک هایی در طرح ها و اشکال بسیار جدید و مختلفی را به تولید رسانده اند که با توجه به وزن، اندازه و بسته بندی های جداگانه ای که برای هر یک از آنها تعریف شده است، می توانند به صورت عددی به خرید و فروش عمده برسند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *