عرضه لواشک سیب و هلو خوشمزه

لواشک سیب و هلو

لواشک سیب و هلو یک لواشک ترکیبی شیرین و خوشمزه می باشد که در بسته بندی های بهداشتی و مناسبی عرضه می گردد و در کیفیت مناسب برای همه فصول موجود است.
لواشک یکی از محصولاتی است که با میوه های مختلفی مانند هلو و سیب به صورت تنها و یا ترکیبی از این دو تهیه می گردد و این لواشک یکی از لواشک های شیرین و خوشمزه می باشد که در طعم های مناسب و در بسته بندی های بهداشتی وجود دارد و انواع محلی و صنعتی از انواع لواشک با طعم های مختلف تهیه می گردد. تنوع طعم در لواشک سبب شده که طرفداران این محصول بتوانند انتخاب کنند که کدام لواشک را خریداری نمایند و طعم کدام لواشم برای آنها جالب تر می باشد. برای خرید یک لواشک خومشزه بهتر است به اصول بهداشتی در تهیه و تولید آن توجه گردد چون همه سنین به خصوص کودکان به این محصول بسیار علاقه مند می باشند از این رو رعایت این نکته هنگام خرید ضروری می باشد.

طرز تهیه لواشک هلو

لواشک سیب و هلو

طرز تهیه لواشک لواشک هلو و سیب بسیار ساده و راحت می باشد. در صورتی که شما مقادیری از این میوه ها در یخچال خانه دارید می توانید آن ها را به سادگی تبدیل به لواشک های خوشمزه خانگی کنید.

برای این منظور ابندا میوه ها را شسته و در یک ظرف بریزید تا با مقدار کمی آب و نمک بپزد و له شود. بهتر است که از سنگ نمک یا نمک صورتی استفاده نمایید. در ادامه وقتی میوه ها کاملا له شدند باید پوست و هسته آن ها را جدا نمود. می توانید در این مرحله از صافی با سوراخ های درشت استفاده نمایید.

وقتی غلظت این مواد به مقدار مناسب رسید و آب خودش را از دست داد باید به صورت لایه ای نازک در سینی پهن شوند و در مجاورت هوای آزاد یا گرمای خورشید خشک شوند.

خواص لواشک هلو

میوه ها دارای خواص منحصر به فرد خود هستند. هلو نیز مانند هر میوه دیگری همان طور که طعم خوب و عطر دل انگیزی دارد، دارای ویتامین ها و مواد عالی بسیاری است. در صورتی که به میوه تازه هلو دسترسی نداشته باشید می توانید از برگه هلو و یا لواشک هلو برای بهره مندی از خواص و ویتامین های موجود در این میوه استفاده کنید.

به عنوان مثال میوه هلو سرشار از پتاسیم می باشد و استفاده از لواشک هلو می تواند تا حدی نیاز بدن به این ماده را تامین کند. در برخی از مقالات برای این میوه حدود ۳۰ خاصیت در زمینه های مختلف پوست و مو برای انسان ذکر کرده اند.

عرضه لواشک سیب و هلو عمده

لواشک سیب و هلو

عرضه لواشک با طعم های مناسبی در بازار خشکبار و با عنوان های مختلفی مانند لواشک ورقه ای، لواشک طاقه ای و یا لواشک سفره ای انجام می شود،  خرید لواشک با طعم های مختلفی امکان پذیر است که می توان یک لواشک خوش طعم از ترکیب سیب و هلو تهیه کرد که دارای طعمی شیرین بوده و با کیفیت بالا ارائه می شود. هر اندازه ترکیبات داخل لواشک مناسب و درست انتخاب و تهیه شوند لواشک حاصل از آن نیز مرغوب تر می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *