خرید لواشک ترش زغال اخته

خرید لواشک ترش زغال اخته

زغال اخته میوه ای ترش و خوش طعم برای تهیه ترشی و لواشک انتخابی مناسب می باشد و خرید لواشک آماده با طعم ترش آن وجود دارد. لواشک های ترش و خوشمزه با طعم مناسب و کیفیت بالا از میوه های ترش مرغوب حاصل می شوند و انواع لواشک آماده برای پذیرایی مناسب وجود دارند و بسته بندی های مناسب برای لواشک های صنعتی به صورت پذیرایی سبب خرید و فروش بهتر آنها می شود.

برای خرید ترش ترین لواشک دنیا کلیک کنید.

زغال اخته میوه ای مناسب است که خواص زیادی دارد از این رو برای استفاده گزینه ای مناسب محسوب می شود. این میوه خوش طعم در لواشک نیز طعمی مناسب دارد و لواشک ترش با طعم زغال اخته طرفداران زیادی خواهد داشت. لواشک های پذیرایی با طعم زغال اخته در بسته بندی های کوچکی که برای پذیرایی مناسب باشد کاربرد خوبی دارند.

خرید لواشک ترش زغال اخته

خرید لواشک ترش زغال اخته

خرید لواشک ترش از میوه های مختلف ترش امکان پذیر می باشد و لواشک زغال اخته هم در این بین طعمی مناسب و خوب دارد و برای پذیرایی گزینه ای مناسب می باشد. این لواشک ترش مخصوص طرفداران طعم ترش برای لواشک است و به هر اندازه که لواشک خوش طعم تر و حرفه ای تر تهیه شده باشد در نهایت فروشی مناسب تر خواهد داشت.

طرز تهیه لواشک زغال اخته

لواشک از جمله تنقلات پر طرفدار است که در همه مجالس و دور همی های دوستانه حضور دارد. در بین میوه هایی که از آن ها برای تولید لواشک استفاده می شود زغال اخته با رنگ و طعم جذابی که دارد خود نمایی می کند.

خرید لواشک ترش زغال اخته

برای تولید لواشک زغال اخته می توان از میوه تازه زغال اخته استفاده کرد به این صورت که میوه ها را شسته و در ظرفی می جوشانیم، سپس آب اضافه آن را خالی کرده و مقدار مناسبی نمک به آن اضافه می کنیم. در مرحله بعد باید هسته میوه را از مخلوط به دست آمده جدا کنیم و در آخر باید مخلوط به دست آمده را در سینی پهن کنیم.

در مورد تولید و تهیه لواشک زغال اخته به صورت صنعتی نیز روال کار به همین صورت است با کمی تفاوت های جزیی مانند اضافه کردن برخی مواد مثل اسید سیتریک و یا شکر.

قیمت لواشک زغال اخته ترش

قیمت خرید لواشک زغال اخته ترش در حجم عمده و در بسته بندی ۲۰ کیلوگرمی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. حدود ۱۰ الی ۱۲ ورقه لواشک داخل هر کارتن قرار می گیرد که این موضوع به ابعاد سینی و ضخامت ورقه لواشک بستگی دارد.

در حال حاضر هر کیلو لواشک زغال اخته در بازار قیمتی حدود ۵۰ الی ۵۵ هزار تومان دارد که شما می توانید جهت استعلام قیمت روز این محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *