خرید لواشک ترش به صورت کیلویی و اینترنتی

خرید لواشک ترش در انواع مختلف به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروشگاهی ایران لواشک به راحتی امکان پذیر می باشد. لواشک ترش یکی از پر طرفدارترین طعم ها بین افراد به ویژه خانم ها است و در طعم های مختلفی مثل تمشک، زرشک، آلبالو، گوجه سبز، انار و دیگر میوه های ترش موجود می باشد.

انواع لواشک ترش جزء آن دسته از محصولاتی هستند که با دیدن آنها نمی توان مانع ترشح بزاق خود شد و برای خرید آن اقدام نکرد. در واقع همه افراد لواشک را با ترش بودن آن می شناسند، به نظر شما چه عامل یا عواملی می تواند در ترش بودن این محصولات نقش داشته باشند؟

چگونه می توان لواشک را ترش کرد؟

در مورد اینکه چگونه می توانیم لواشک ها را ترش کنیم می توانیم به نکات زیادی اشاره کنیم که در این مطلب به ۲ نکته اشاره می کنیم.

پایه لواشک

معمولا پایه اصلی هر لواشکی را میوه یا پوره آن تشکیل می دهد و این موضوع ارتباط مستقیمی با طعم لواشک دارد. در واقع باید از میوه های ترشی مثل لیمو، زرشک و … لواشک های ترش به تولید برسند به شرط آنکه حرارت اولیه مناسب باشد. حرارت زیاد که با بافت میوه سازگار نباشد، موجب تلخ شدن مزه لواشک می شود.

خرید لواشک ترش

مواد افزودنی

یکی از مواد افزودنی در تولید لواشک جوهر لیمو یا همان اسید سیتریک می باشد که به عنوان یکی از روش های ترش شدن لواشک شناخته شده است. در مورد این ماده اکثر افراد نکات منفی در ذهنشان شکل می گیرد. بهتر است بدانید که با توجه به میوه مورد استفاده ، اضافه کردن اسید سیتریک بین ۲ تا ۷ درصد مجاز می باشد و در صورت رعایت نشدن این موارد است که ممکن است به سلامتی بدن آسیب برسانند.

خرید لواشک ترش

خرید لواشک ترش کیلویی

اگر به دنبال خرید لواشک ترش، ملس و شیرین هستید که تمامی استاندارد های تولید و نکات بهداشتی در تهیه آنها رعایت شده باشد، می توانید با ما در تماس باشید و از جزئیات این محصولات مطلع شوید. خرید این محصولات به صورت کیلویی و فله و بسته بندی های کوچک و بزرگ و متناسب با سلیقه شما امکان پذیر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *